23.3.08

Marina d'ombra, poema de Gonzalo García


L'amic i poeta Gonzalo García ens ha enviat un preciós poema descriptiu i ple de sentiments per tal de celebrar el Dia Mundial de la poesia (moltes gràcies, Gonzalo). Gonzalo és un poeta amb molta diversitat de tècniques i un ampli registre de temes; poemes per a xiquets i pr adults, poemes amb molta qualitat al continent i el contingut. Podem llegir més poemes seus al magnífic blog que hi té, Darabuc.

MARINA D'OMBRA
(Gonzalo García)

Vinc de les fonts de Mura
pel Pla dels Codolosos.
A l’Alzina del Vent,
puc triar si segueixo
camí del monestir, per Estenalles,
o baixo de nou cap al pla.
Diu que de Sant Llorenç, en dies clars,
es veu el mar.
Però enlloc com des d’aquí, dessota
la vella i gran alzina,
amb els ulls clucs.

La il·lustració és de Didi Grau.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Gràcies a tu, Dolors.

Una abraçada,

Gonzalo

M. Roser ha dit...

Hola, m'agraden els poemes d'en Gonzalo Garcia, però no trobo informació sore ell. Dedueixo que és l'autor d'aquest comentari anònim, i em pregunto: -per què anonim...
Roser

Sàlvia ha dit...

Gonzalo és, entre altres coses, poeta i autor del blog Darabuc. Va guanyar el premi Luna de aire pel seu poemari "La vieja Iguazú" (magnífic).

És un dels primer poetes que vaig tenir contacte quan vaig començar a editar aquest blog i una de les persones que més en varen animar a continuar.

És un bon amic, molt polifacètic, i molt implicant en el foment de la lectura (porta entre altres coses el Club de Lectura de Socovos).

Suposo que l'anònim és perquè en el moment que va ficar el comentari, sabent que jo coneixia la seua procedència, no va utilitzar el compte de google.

A mi també m'encanten els seus poemes.

Besadetes "domingueras" i amb ventolera (quin rotllo d'hivern)

Darabuc ha dit...

Hola:

No sé de quan és la nota de la Roser, o sigui que no sé com de tard faig; però bé, ara signo amb el compte de Google.

Abraçades

Sàlvia ha dit...

La nota ja té un temps, però suposo que en el meu comentari Roser ja ho tindria clar. Gràcies per les teues amables paraules. Com diu el refranys "Més val tar, que mai".
Besadetes